Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 13:15:30 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/17250 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina 
tee L10// Lautri tee L1// Metsavahi tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa 
tee, Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Almare// Aruheina tee 
L10// Lautri tee L1// Metsavahi tee L7// Soontevahe tee L5// Urgumetsa tee, 
Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Aruheina tee L10// Urgumetsa 
tee, Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, 11389 Viti metsavahi 
tee// Aruheina tee L10// Lautri tee L1// Metsavahi tee L6// L7// Urgumetsa 
tee, Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, 11389 Viti metsavahi 
tee// Aruheina tee L10// Lautri tee L1// Metsavahi tee L6// L7// Urgumetsa 
tee (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Tuletõrje veevõtukoht, 
Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27056699>  (menetlus nr: 
400651), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister